Comenzi telefonice
Luni - Vineri, intre 11 - 17

F.A.Q - Muranos

Plasarea comenzii
  • De ce sa fac comanda online?

    Pentru ca o poti lansa la orice ora, din confortul casei tale, de la birou sau cand esti in deplsare. Pentru ca este simplu sa o urmaresti, accesand contul tau si verificand istoricul comenzii poti urmari in ce stadiu este.

  • De ce sa imi aleg un singur furnizor pentru ce am nevoie?

    Pentru ca odata ce iti alegi un produs de la un magazin, alt produs de la alt magazin etc, niciodata nu vei beneficia de atentia deosebita a vreunui furnizor. Optand pentru un singur magazin, ai sanse mari ca dupa cateva comenzi sa beneficiezi de discounturi de fidelitate, bonusuri si posibilitatea de a avea o persoana dedicata cu care vei tine legatura. Cand ai o problema, poti apela cu incredere la noi si o vom rezolva.

  • De ce sa ma inscriu la newsletter?

    Pentru ca vei primi saptamanal pe email cele mai interesante promotii de la Muranos, plus reduceri exclusive pentru abonati. Iar la inscriere, vei primi un voucher cadou in valoare de 25 de lei.

Plata produselor
  • Din ce banci pot plati prin ordin de plata?

    Puteti plati prin ordin de plata (transfer bancar) din orice banca catre contul nostru de ING Bank.

Livrarea comenzii
  • Cum primesc produsele?

    Produsele vor fi livrate prin curier rapid (Fan Courier / Bookurier) la adresa specificata in comanda. Livrarea se face in 24-48 ore, dupa ce toate produsele din comanda au fost rezervate din stocul nostru pentru comanda ta.

Returnarea si Garantia produselor 
  • Pot returna un produs cumparat de la Muranos?

    Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG nr. 34/2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.  Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri.

  • Care sunt costurile returnarii unui produs?

    Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Muranos va inapoia contravaloarea produselor si a cheltuielilor initiale de transport in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

  • Care este garantia unui produs?

    In conditii obisnuite de utilizare si respectand instructiunile de intretinere, bijuteriile si obiectele decorative Muranos beneficiaza de 60 zile de garantie.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 08.04.2017