Comenzi telefonice
Luni - Vineri: 11:00 - 17:00

Returnare sau schimb de produse - Muranos

  • Daca esti client www.muranos.ro iar produsele cumparate nu te multumesc, poti solicita returul sau schimbul acestora, in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesie, conform legislatiei din Romania si OUG nr. 34/2014;

  • Returnarea sau schimbul se va realiza fara penalizari, cu o notificare in prealabil pe e-mail [email protected], sau la telefon 0728 399 288;

  • Te rugam sa ne trimiti produsele la adresa: Str. Ion Minulescu nr. 9, sector 3, Bucuresti, CP 031215, pentru firma Team Design Services SRL.

  • Cheltuielile pentru returul sau schimbul produselor sunt suportate de catre client;

  • Dupa ce produsele au ajuns la sediul nostru, se verifica starea lor si daca produsele sunt in aceeasi stare cum au fost expediate catre dvs (noi, fara urme de purtare), vei primi contravaloarea produselor in maxim 14 zile;

  • Returnarea banilor se face prin virament bancar sau refund pe cardul prin care a fost efectuată plata pentru plățile efectuate cu cardul;

    Te rugam sa ne trimiti si un email pe [email protected] cu contul bancar unde sa iti transferam contravaloarea produselor trimise inapoi la sediul nostru;


  • În cazul în care o comandă este compusă din mai multe produse, poti returna sau schimba doar o parte dintre acestea, păstrând restul produselor. În cazul în care returnezi doar o parte din produsele comandate, vei primi doar contravaloarea acestora. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor;

  • ATENTIE! NU sunt acceptate coletele trimise cu ramburs!

Contacte firme de curierat rapid:

https://www.fancourier.ro/ sau 021 9336

https://www.cargus.ro/ sau 021 9330

https://sameday.ro/contact/ sau 021 – 637.06.60

https://www.nemoexpress.ro/ sau 021 9392

Ce trebuie sa mai stii despre returnarea sau schimbul produselor
  • Te rugam sa impachetezi produsul intr-o cutie de carton care sa ofere suficienta protectie pe timpul transportului. Eventualele daune produse in timpul transportului de la dvs. catre adresa noastra vor fi retinute din contravaloarea produselor returnate;
  • Produsul va fi returnat in conditii bune, fara zgarieturi sau semne de uzura, impreuna cu toate accesoriile sau cadourile cu care a fost livrat (daca este cazul). NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Daca produsul pe care l-ai primit prezinta defecte sau este neconform
Daca produsul comandat prezinta vicii de fabricatie/defecte sau nu este conform cu specificatiile de pe site, poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii;
  • Te rugam sa ne notifici in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca nu este posibila inlocuirea produsului cu unul identic, oferim posibilitatea de a alege un alt produs sau la cerere se va restitui contravaloarea acestuia;

  • Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Muranos

  • Pentru produsele din sticla de Murano, existenta unor bule de aer, mici imperfectiuni sau diferente mici dimensionale sau de nuanta nu pot fi considerate defecte, fiind o dovada a faptului ca sunt lucrate manual;
Integritatea coletului la receptionare 
  • Te rugam sa verifici integritatea coletului in momentul receptionarii
  • In cazul coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam sa refuzati primirea coletului si sa ne contactati telefonic la numarul 0728 399 288
  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 13.10.2022